Základní principy poskytování služby v Domově Radost pro osoby s postižením vycházejí z hodnot Diakonie Západ, kterými jsou úcta, spolupráce, pravdivost.
Úcta pro nás znamená, že:
Spolupráce pro nás znamená, že:
Pravdivost pro nás znamená, že:
Cíle služby
Každý klient má jistou míru soukromí.
Každý klient má zajištěn prostor, kde se cítí bezpečně, příjemně a pohodlně.
Každý den má klient zaručeno minimálně: 5x jídlo, 2x denně převlečení do čistého prádla a osobní hygienu dle vlastních potřeb.
Každému klientovi se dostává pozornosti při projevech nepohody.
Každý klient má denně zajištěn prostor pro činnost, která ho zajímá a baví.
Každý klient má ve svém individuálním plánu zaznamenáno, jak se může seberealizovat.
Každý klient může jet domů mezi své blízké, kdykoliv je to možné.
Každý klient má možnost účastnit se společenských akcí pořádaných v Domově Radost, v jiných službách Diakonie Západ či na jiných místech.