Recepční/administrativní pracovník (pouze pro OZP)

Co práce obnáší?

Administrativní práce na PC, odesílání, přijímání a evidence písemné pošty, aktivní péče o sdílené prostory (zasedací místnost, kuchyňka, knihovna, apod.), administrativní práce skenování, kopírování, obsluha recepce organizace, drobné manuální a údržbové práce.

Co nabízíme:

  • Místo výkonu práce: Plzeň, Americká třída 29.
  • Úvazek: 20 hodin týdně
  • Pracovní doba pondělí až pátek

Co byste měl umět a splňovat?

  • Mít přiznán invalidní důchod - jedná se o pracovní místo vyhrazené pro OZP
  • Uživatelská znalost práce na PC (word, e-mail, excel, internet)
  • Být pečlivý, spolehlivý a vstřícný ve vystupování.
  • Výhodou je, pokud zvládnete domácí údržbářské práce, jako pověsit poličku, připevnit madlo, utáhnout šroubek apod.
Místo pracoviště: Americká 7/29, Plzeň - Jižní Předměstí
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Plat: 9000 Kč/měsíc
Požadované vzdělání: Odborné vyučení bez maturity
Zadavatel: Nezisková organizace

 

V případě zájmu kontaktujte Mgr. Lenku Houškovou, vedoucí personálního oddělení, na email lenka.houskova@diakoniezapad.cz nebo na tel.: 775 720 488.

Další informace naleznete také zde: Recepční/administrativní pracovník (lmcg2.com)